Skal din ordre afsendes i dag? Bestil indenfor Vi sender om 23t 55m og 55s
WISMEC NOISY CRICKET II-22 MOD

WISMEC NOISY CRICKET II-22 MOD

På lager

Vær den første til at bedømme dette produkt

HOBBYDRØMMEN

Noisy Cricket II-22 fra Wismec er et kompliceret som vi kun anbefaler til den meget erfarne damper. I navnet kan det ses at Noisy Cricket II-22 er lavet til at passe perfekt med 22 mm atomizers. Hvis du derimod foretrækker 25 mm, så henviser vi i stedet til Noisy Cricket II-25. Noisy Cricket II kan konfigureres til næsten alt, da den kan bruges i både serie og parallel. I parallel bruges den ureguleret. I serie kan den bruges i både ureguleret, og reguleret. Wismec har været smarte at muliggøre begge konfigurationer, da battericoveret har en printplade som kan vendes. Den ene side er serie, og den anden side er parallel. Der er et S på den ene side, og et P på den anden side, for serie og parallel. Når du vil bruge den i serie, så vender du pladen med S’et opad. Når du gør det vil den starte i reguleret serie, og du har et hjul på siden, hvor du kan justere din volt, og knappen lyser rød/orange, så du ved den er i reguleret serie. Hvis du vil bruge ureguleret serie, så slukker du den ved at trykke 5 gange, holder knappen nede til den blinker hvid, og låser den op med 5 klik igen, og den er nu ureguleret serie. I ureguleret parallel, så vender du pladen til P’et og damper løs. Noisy Cricket II bruger 2 stk 18650 batterier, der skal oplades i en ekstern oplader. Du kan følge batteriets tilstand ved hjælp af lampen, der er lokaliseret på powerknappen. Jo hurtigere denne blinker, jo lavere batteri. Ganske simpelt.

PAKKEN INDEHOLDER

• Noisy Cricket II-22 Mod
  • Brugsanvisning